Siguran vrtić
U pedagoškoj godini 2021./2022. naš vrtić je uključen u program Hrvatskog Crvenog križa Sigurnije škole i vrtići (kojeg HCK provodi u suradnji Ministarstvom znanosti i obrazovanja i Agencijom za odgoj i obrazovanje). Cilj programa je poboljšati znanja, unaprijediti vještine i ojačati kompetencije djece, odgojitelja i stručnih suradnika u vrtićima na teme:
- priprema za sve vrste izvanrednih situacija,
- prva pomoć,
- psihosocijalna podrška,
- općenita sigurnost u vrtićima i školama.
Ovaj program razvijen je na temelju prepoznate potrebe za kontinuiranim educiranjem od najranije životne dobi i poticanje na cjeloživotno učenje i usavršavanje znanja, vještina i kompetencija iz navedenih područja kako bi se povećala razina osobne sigurnosti. Naš vrtić je registriran na edukativnoj platformi sigurnija-djeca.hck.hr, te u vrtićkim odgojnim skupinama sustavno provodimo aktivnosti iz navedenih tema i tako smo prikupili dovoljan broj bodova za osvajanje oznake SIGURAN VRTIĆ za pedagošku godinu 2021./2022., 2022./2023., te 2023./2024.
Montessori progam u Dječjem vrtiću Osmijeh
- Prijave aktualne
- Redoviti 10-satni program po sustavu odgoja i naobrazbe Marije Montessori
- Montessori pedagogija je obilježena idejom “POMOZI MI DA TO UČINIM SAM”
- Mješovita vrtićna skupina od 3 godine do polaska u školu
Info kutak
Dijete je najvažnije biće za svog roditelja, ali i za društvo općenito. Stoga je njegov pravilan rast i razvoj iznimno značajan od samog početka njegova djetinjstva. Roditelj je prva i najodgovornija osoba tijekom njegova odrastanja pa je uloga roditeljstva izrazito zahtjevan i dugotrajan posao. Već u prvoj godini života dijete se susreće i s drugom vrlo važnom osobom – s odgojiteljem. Dijete se poistovjećuje s roditeljima, ali u interakciji s odgojiteljem ono će se poistovjetiti i s njime. Tako će ga oponašati u kretnjama i govoru, igrati se s njim, boraviti s njim najveći dio budnoga vremena kroz radni tjedan. Dakle, u procesu odrastanja djeteta, kao modeli ponašanja, gotovo ravnopravno sudjeluju roditelji i odgojitelji. Iz tog razloga od iznimne je važnosti dobra suradnja. Naime, u toj interakciji sudjeluju dijete, roditelj i odgojitelj jer jedni drugima imaju što reći, pokazati, uputiti na nešto ili nekoga, pomoći, upozoriti, a dijete je naše pozitivno potkrepljenje koje je uistinu sretno i zadovoljno ako mu okolina to omogući. Mi, kao odgojitelji smo itekako svjesni da je to naša najvažnija zadaća – činiti Vaše dijete zadovoljnim i sretnim!!!
Na posao bez brige
Poticajnim aktivnostima, individualnim pristupom u suradnji sa stručnim suradnicima brinemo se za: tjelesni i psihomotorni razvoj, socio-emocionalni razvoj i razvoj ličnosti, spoznajni razvoj, razvoj govora, komunikacije, izražavanja i stvaralaštva.
Osnovno polazište našeg rada čine
Zakon o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN 10/97, 107/07,93/13)
Programsko usmjerenje odgoja i obrazovanja predškolske djece (Glasnik Ministarstva kulture i prosvjete RH 7-8/91)
Nacionalni okvirni kurikulum za predškolski odgoj i obrazovanje te opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje (Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa, Zagreb, 2011.)
Državni pedagoški standardi (MZOS RH, Zagreb 2008.)